Nos végülis sok nehézség után:) Kijózanodás, felébredés Budai hegység térképvásárlás!!! Nekiindultam:) Végül 19:40 kor már neveztem de rajtolni csak 20:00-kor rajtoltam.

1. Nagy Szénás

aránylag hamar 28 perc alatt felértem és mindenféle gond nélkül:)

Szép idő gyönyörü kilátás és erős szél…..

2. Kutya hegy

20:50 kor voltam itt így alapvetően jól haladtam. Állapítottam meg:)

Eltévedés nyista:)

3. Meszes hegy

No tt már volt egy kis bizonytalanság, hogy merrre az arra, de azért alapvetően nem volt gond:) A hegytetőn szép sárga sátorban kaptam Csanyától pecsétet meg csokit meg extra vanilliáskarikát úgy 21:35 kor:) Szép hegy.

4. Nagy Kopasz

No innét jött az érdekes a két évvel ezelötti útvonalat követve a kerítés jobb oldalán és a Cseresznés völgyben le és ott tovább muflonos iiietve jelzetlen ösvényen szekérúton a végin fel a Zöld háromszögre egy nagyon brutál emelkedőn. Itt útközben értek utol . Vadmalac, Gethe, Valter és Laci társaság akikkel végülis e is fejezetem a túrát. Nekem ez az extrém útvonal nagyon teccik és főleg az hogy erre a kutya se jár:) No és így végülis 23:23-kor vltunk a Nagy Kopaszi hatalmas és azonáltal rranda nagy kilátónál….:) Gyors pecsét részemről egy bögre forró tea és irány tovább:)

5. Fekete hegy

Nos… ezt nem is tudom hogy írjam le..:) Lényeg hogy odataláltunk:) alapól is egy nyiladékon hagytuk el a Nagy Kopaszt és nem a jelésen így spórolzunk eggy kis távot…..:) Na de hogy onnét hogy.. Lényeg hogy a 466 os hegy oldalában is kibukkantunk de végülis toronyiránt kis mászással meg sziklamászással elértük a Fekete hegyet… cifra volt de nagyon:) és akkor a csoport állt vagy 10 tagból…:)

ez kábé 0:40 kor történt:)

6. Hosszú-Erdő hegy

Nos ittis elkezdtünk toronyiránt lezúzni ady liget fele ami többé kevésbé sikerült is míg a pirosba nem botlottunk és azon mentünk Adyligetig…

Hegyet könnyü volt megtalálni ahol finom teával vártak minket és az nagyon jólesettt úgy hajnali 02:10 körül:)

7. Remete hegy….

Ahogy Gethe Laci mondta a dolog kissé explicit volt… Hosszú erdő hegyről brutál le… de közben szaloncukor:))) Aztán remete hegyre fel… kellemes.. Önpecsételés. Az idő: 2:45

8. Kálvária Domb

No itt már egyre kevésbé bírjuk a tempót Gethe meg én így le le maradozgatunk.

De a dombra még együttmegyünk fel 5 ösben:) ahol egy gyors pecsételés közben megtudjuk hogy az SK a köv ponton tök részeg:))) No igen:) És ez volt 3:06-kor

9. Zsíros hegy

Nos ide se volt azért egyszerü.. Igaz bonyolult sem…:)

Vadmalacék elhúztak mi meg Gethe úúúrral szépen öregesen indultunk neki ahol hireken ötlettől vezérelve rövídítettünk egyet ami nem teljesen úgy sikerült ahogy akartuk de ne baj mert még több et mentünk másúton mint ahogy gondoltuk így alapból a kék jelzésre bukkantunk..A házak látványa azért jót tett a lelkemnek, hogy nem soárra cél.. egy kis monoton séta. Muflon itatónál morgó kutya, Zsíros hegytetjén JÓZAN SK:) éss ez volt 3:53-kor.

CÉL!

Célba érés egypár kmer beton tán.

04:27-kor

Kellemes kihívásokkal teli túra volt..:)

Főleg azt a Fekete hegyet megtalálni:)

Gratula a szervezőkne ésüzenem hogy a célban a kaja pia kiszolgálás elsőrangú volt, nem tudom ki volt az a kedvesen mosolygó lányka aki mindig töltött kancsókba meg hozott virslit meg minden de tény jóól végezte amit csinált:) Külön gratula neki:)

Klassz volt…)

Jóóól éreztem magamat és ez nagy dolog:)